Internetinis marketingas – socialiniai tinklai
Startas internete, ar darbas su jau turima interneto svetaine, elektronine parduotuve ar bet kokiu kitu verslo įrankiu. Ką svarbu žinoti, kaip dirbti, ką daryti norint pasiekti geriausių rezultatų.
Socialinis tinklas – interaktyvi interneto struktūra vienijanti tam tikrą, bendrų interesų turinčią narių grupę, kuri ir kuria konkrečios svetainės turinį ir virtualiai bendrauja tarpusavyje, automatizuotomis konkrečios svetainės priemonėmis. Pastaruoju metu aktyviai besivystanti interneto dalis, kuriai galima priskirti tiek paprastus diskusijų forumus, tiek sudėtingus visuomeninius ar komercinius interneto projektus. Šių mokymų metu aptarsime:
- Kas yra socialiniai tinklai?
- Reklama „Facebook“ ir „Instagram“ tinkluose;
- Reklama „LinkedIn“ tinkle;
- Reklama „YouTube“ tinkle.
Kas yra socialiniai tinklai?
- Ką reikėtų žinoti prieš pradedant komunikaciją socialiniuose tinkluose, kas veikia, kas neveikia?
- Kokios yra pagrindinės socialinių tinklų savybės?
- Kodėl svarbu suprasti juose besilankančių vartotojų elgseną?
- Plačiau apie Facebook, Instagram, Linkedin ir youtube.
Reklama „Facebook“ ir „Instagram“ tinkluose
- Kodėl mums reikalinga Facebook reklama?
- Kaip veikia Facebook reklama?
- Tikslinė auditorija, kam rodysime reklamą?
- Optimalūs reklamos biudžetai;
- Kas yra draudžiama Facebook reklamoje ir kokios reklamos nekurti?
- Rezultatų analizė ir kaip interpretuoti gautus duomenis?
Reklama „LinkedIn“ tinkle
- Kodėl mums reikalinga Linkedin reklama?
- Kaip veikia Linkedin reklama?
- Tikslinė auditorija, kam rodysime reklamą?
- Optimalūs reklamos biudžetai;
- Kas yra draudžiama Linkedin reklamoje ir kokios reklamos nekurti?
- Rezultatų analizė ir kaip interpretuoti gautus duomenis?
Reklama „YouTube“ tinkle
- Kodėl mums reikalinga Youtube reklama?
- Kaip veikia Linkedin reklama? Keturi reklamos Youtube tipai: Youtube TrueView, Youtube In-Search, Youtube In-Display, Youtube reklaminiai skelbimai;
- Tikslinė auditorija, kam rodysime reklamą?
- „YouTube“ reklamos taisyklės;
- Rezultatų analizė ir kaip interpretuoti gautus duomenis?