Internetinis marketingas – konversijų optimizavimas
Startas internete, ar darbas su jau turima interneto svetaine, elektronine parduotuve ar bet kokiu kitu verslo įrankiu. Ką svarbu žinoti, kaip dirbti, ką daryti norint pasiekti geriausių rezultatų. Mūsų teikiamas interneto marketingo mokymas apima šią temą:
Konversija– tai veiksmas, kurį Jūsų svetainėjė atliko lankytojas, pvz.: formos užpildymas, naujienlaiškio prenumerata, registracija, pirkimas ir pan. Svetainės konversijos optimizavimas (CRO – conversion rate optimization) – tai procesas, kuris Jūsų svetainės lankytojus paverčia į Jūsų klientus. Šių mokymų metu aptarsime:
Svetainės konversijos optimizavimas
- Kas yra konversija ir kas yra svetainės konversijos optimizavimas?
- Kam reikalingas konversijų optimizavimas ir kokią naudą galima gauti?
- Kaip veikia konversijų optimizavimas?
- Kokie įrankiai, kuriuos būtina įdiegti padeda sekti vartotojų elgseną svetainėje ir kaip tai padeda konversijų gerinimui?
- Kokie įrankiai, kuriuos būtina įdiegti padeda rinkti duomenis ir kaip tai padeda konversijų gerinimui?
- Kodėl reikia nuolat investuoti ir nuolat dirbti su svetainės konversijų optimizavimu?