Internetinis marketingas – web analitika
Startas internete, ar darbas su jau turima interneto svetaine, elektronine parduotuve ar bet kokiu kitu verslo įrankiu. Ką svarbu žinoti, kaip dirbti, ką daryti norint pasiekti geriausių rezultatų. Mūsų teikiamas interneto marketingo mokymas apima šią temą:
Web analitika – būdas kontroliuoti procesus Jūsų tinklalapyje. Viskas ką jūs gaunate yra paremta skaičiais ir duomenų analizėmis. Analizavimas yra metodų ir priemonių rinkinys, kuris padeda identifikuoti problemas ir verslo įrankį internete. Šių mokymų metu aptarsime:
- Kas yra web analitika ir kam jos reikia?
- Kaip yra atliekama web analitika skirtinguose verslo įrankiuose (interneto svetainė, elektroninė parduotuvė, informacinis portalas ir t.t.)?
- Ką sužinome po web analitikos atlikimo?
- Kokius duomenis galime surinkti? Kokius reikia naudoti ir analizuoti? Kaip visa tai pritaikyti verslo įrankio internete tobulinimui ir gerinimui?
Įvairių lankytojų elgsenos matavimo, duomenų rinkimo platformų aptarimas. Tokių kaip:
A/B Tasty, Adobe Analytics, Adobe Target, Browserling, BrowserStack, Canvas by GrowthHackers, ChangeAgain.me, ClickTale, Clicky, Conductrics, Convert.com, Crazy Egg, Decibel Insight, Effective Experiments, Ethnio, Experiment Engine, Formisimo, Google Analytics, Google Content Experiments, Google Forms, Google Pagespeed Insights, Heap Analytics, HotJar, Inspectlet, Iridion, Kampyle, KISSMetrics, Lucky Orange, Marketizator, Maxymiser, Mixpanel, Mouseflow, Myna, Open Hallway, Optimizely, Pingdom Website Speed Test, Piwik, Qualaroo, Qualtrics, ScreenFly, SessionCam, SiteSpect, Survey Gizmo, Survey Monkey, TryMyUI, TypeForm, UsabilityHub, UserTesting.com, VWO, WebEngage, WebPageTest, Woopra, Yahoo! YSlow.